Sunday, October 25, 2009

shukran ya shajan...

shukran ya shajan...
sakitnya bila dikhianati cinta sendiri..sakitnya bila pengkhianatan itu tiada penawarnya.
shukran ya shajan..
aq kalah dalam perang yg tak kan pernah ada kesudahan ni...aq sendiri menyaksikan kekalahan itu dengan linangan airmata yang tiada hentinya..
shukran ya shajan..
setiap kata-kata semangat yang pernah kau berikan takkan pernah pudar dari memori.
dan kata-kata yang membuat aq lemah juga akan sentiasa segar dalam ingatan..
ya shajan,
apa perasaan kau bila aq yang mengkhianatinya..bila aq yang mencuba menduakan cinta..bila aku yang bersifat keanak-anakan..
dia sangat membuat aq sedar..
yang dia tak pernah perlukan aku..
tak pernah menharapkan apa-apa dari aku..
cuma aku,yang terintai-intai cinta dalam hatinya..
yang cuma membangkitkan rasa sayang yang takkan pernah ada..
ya shajan,
shukran kerana memberi aku peluang untuk mecinta dan rasa dicintai..

SHUKRAN YA SHAJAN...

No comments:

Post a Comment