Tuesday, October 27, 2009

ditemu,menduga

dia itu menyuruh aku mengisi borang yang ade bm ngn bi tulisannye. isi dengan xberapa cermat sebab aq sejuk bawak motor dari rumah (ayat tutup segan).haish..tbe aku rase air-cond lam opis toh mcm kat kutub utara yang ke utara sket lgi..aku cover cun lagi la.padahal kasut high heels yang aku pakai santek2 tuh da nk tecabut tgh jalan kot..tapi takpe,aku wat2 cam xde pe..relax kat pertama complex smbil mkn corn flakes.

tbe2 dia itu bercakap dengan bahase yang..aduh,paham tapi mcm slank lari sket..hehhehe..berderau darah aku mse dy soh cakap mcm.."tell me about yourself".hahh???pe ku nk jawab??name saye hazlina.dok kL.blaja shah alam..isk!klaka kan....lau dia tu soh aku ngomong jakarta,uiiihh...laju je aku boh!

dia itu sngaje nk menjatuh kan aku didepan 3kerusi yang takde orang.."why u choose culinary as your course"..logik x soklan dy??"mse sy kecik,mak sye asik soh saye memasak je..sampai saye dah expert!"(bongkak sangat nh)"i can cook..i love cook..cook is my prirority"ahahahah!!!

No comments:

Post a Comment