Tuesday, October 27, 2009

kesedaran melampau?

harini aku hampir jadi gila..aku pon taktu lah kenapa aku nih bodoh sangat rasa mcm tu..kenapa la mesti aku jadi sebodoh dan setolol itu??
aku taktau la perasaan ape yang aku cuba tunjukkan kat dy..tapi kedatangan aku pada mulanya mmg nk menjernihkan keadaan..tpi bile sampai,aku jadi tak tentu arah,meracau mcm cacing kepanasan..
ok,at 1st that was my fault..mmg ade silap aku sebelum tu..silap yang mmg susah nk dimaafkan..aku berterimakasih sbb dy still ley trime aku lam keadaan tuh..panjang sgt bde yang dy perkatakan,dan xde sepatah pon yang aku jawab..heyy!!!aku pon taktau la mse tu aku rase ape..
aku rase cam nk lari laju-laju..pastu tggu kereta langgar aku..biar aku mati jek kot aku rase mse tuh.
sumpah!tak ada kekuatan lansung kat aku mse tu utk jelaskan keadaan sebenar kat dy...aku cuma angguk2 geleng2 jek..sebab aku rase mase tu jalan aku akan terus ke neraka jahanam..xde hisab utk kali kedua atau ketiga lagi dah...
bila ditanye,aku diam..macam PATUNG..dia nk jawapan,aku tak leyh bagi..sbb aku mmg rase aq mcm PATUNG..bila dah sampai syurga dunia aku,aku jadi tak tentu arah.aku rase banyak yang aku tak dapat nk cakap..arrggghhh!!begok amat sih aku!

hurm..but its okay lah..aku dah tanak terus menerus berkungfu fighter ngan dy tohh.penatnye mengalahkan mohamed ali yang bergusti.sakitnye lebih drp john xena yang hari2 kene belasah ngan undertakker.menangnya tak jugak..mcm team bola yang xpena menang world cup.sian kan weh..

p/s:tp lagi penat aku sbb jd rider arinih..kimak leh sesat jalan plak.nme je dok kL 19 tahun ouh..
hahaha

No comments:

Post a Comment