Saturday, October 24, 2009

FUCK IT OFF FUCKER...

bila kite sume cakap sal 'love' sumeorg akan terfikir org ketiga.kedatangan orang ketiga dalam a relationship tuh mmg mendatangkan kesusahan yang teramat sangat2..tapi lagi kejam bila pasangan sendiri yang gi melayan baek punye..kadang2 aq terase aku nih mcm pukimak plak bile terpakse wat bodoh and wat2 macam takde pape yang berlaku.sedangkan pompuan tuh ngah berbahagia ngan bf aku..caitt!!itu perempuan tara malu juga ka..ko kan dah tahu hakikatnyer.ko dah buruk2kan jantan tuh pastu tbe "i love you pumpkin" kat status..bapak kau gile..bile mase dy jd pumpkin ko jd munchkin??abes aq sape??pecacai angkat najis kau ke setan..
hurm..tp lam nih je lah aku berani..nk sound direct,nnti dy ugut nk bunuh aku plak..maklum lah,backup besar..but sorry,lau aku nk wat,aku dah wat ok..

jantan nih pon cam sial kadang2..i know u love me,but please aq bukan patung yang duduk betenggek kat tepi kau..nk tgk je dy cakap, ilove u,i need u,u are my pumpkin..FUCK IT OFF FUCKER...

bila aku tanya kau suka ke tak aku buat mcm tuh,kau cakap tak suka.tapi kau sendiri yg buat..aq pon ade perasaan jugak..aku boleh je sabar.tapi ade tahap lah..takkan aku nk sabar sampai da tgk ngan mate aku sendiri dia beromen ngan kau plak kan..
fikirlah...

No comments:

Post a Comment