Saturday, December 12, 2009

berakhir


inilah dia.wajah terbarunya.
wajah yang cuba untuk tidak menunjukkan kesedihan yang merungkai dihatinya.banyak yang dia lalui sepanjang tahun ini.
2009,

bakal berakhirlah sebuah lagi kisah kehidupan.

tahun yang bakal menjelma,belum tahu lagi...



inilah keluarganya.
.familinista
.sebuah keluarga yang pernah bersama-sama dengannya menempuh semua dugaan sebagai seorang pelajar yang jauh dari ayah dan mak.

hurm..terlalu banyak kenangan dengan ini...
cakap lah kemana saja,merekalah yang ada.baik ke mamak belakang,restoran DE,seksyen 7,8,9,10,dataran shah alam.
mana-mana tmpat yang bakal disinggahi,akan jadi satu tempat yang diingati buat selamanya..yeke??
hehehe...
korang banyak memberi erti persahabatan.walaupun ada baik dan buruknya sebagai kesan sampingan.terima kasih.




dia pau.
kawan yang baik.kenal dy,kenal semuanya.
makin ramai kawan.banyak pengetahuan.
kenal dengan lebih dalam hidup yang dicari.

dia yang selalu hulurkan bantuan.tk kira tenaga,wang ringgit atau apa saja.asalakan dia mampu,dia sedia membantu.

terima kasih pau.you will always be my friend.foreva.




satu lagi kenangan yang ntah la samada bakal kekal dalam ingatan atau dibuang sekadar sebagai kenangan yang tak meninggalkan kesan.

tapi,masa berlakunya kenangan ni,kita semua masih sekepala
semua dilakukan bersama.gelak tawa,ah! susah nak lupa la..
sampai tiba,waktunya semua mencari perubahan untuk diri sendiri.alhamdulillah yang ke arah kebaikan.
aku salud mereka.
nana.kekal kawan sehidup semati aku selama-lamanya.
i love you nana.



bulan puasa.
lagi lah banyak benda yang aku lalui..
ish..
nk cerita,4 jilid pun lum tentu abes lagi..
macam-macam..
nanges
ketawa
susah hati
linang airmata..
tabahnya masa ni.
tak sangka kan???
syukur..tuhan masih sayangkan umatnya yang hina ini..
amin....




holiday inn!
bila sesuatu yang kita rancang,menjadi dan sangat berjaya,pasti kita akan rasa bangga dan bahagia bukan???
melaka was such a great holiday..
walaupun percutian yang tak mewah,tak seberapa..
tapi sebagai menghargai erti persahabatan yang terjalin dan menjalin sebuah lagi persahabatan baru,
tak ada salahnya kan..
ini yang akan ku simpan lam ingatan.byk yang kitorang tempuh before dpt percutian ne kan kawan-kawan???
thank you semua..




muhammad shafiq.kenangan manis,kenangan pahit.
datang dengan harapan,tapi tak pulang dengan kejayaan pun??

hahaha~

he was the one who came into my life and gave me too much confident.
but then,he just went away when i started to feel serious with his love.

fucked up.terima kasih.

walau macam mana pun,dia lah teraju utama yang menghidupkan setiap perkara yang terjadi pada aku.
tak kisah lah buruk atau baiknya.
dia semangat aku masa aku jatuh.
dia ketawa aku,bila aku sedih.
dia lah yang mewarnakan setiap kenangan yang aku lalui sepanjang tahun 2009 ini.
terima kasih sekali lagi.


maka,berakhirlah ceritera 2009.habis dah sebuah lagi kisah ramaja yang masih lagi mencari erti kehidupan sebenar.

kami masih muda.jangan halang kami.
asalakan kami boleh lagi berfikir sewaras-warasnya..
insyallah..
welcome 2010..
aku tunggu....

No comments:

Post a Comment